52 weeks for christmas

Oke today I have a pretty simple christmascard for you. I had still some left-overs from the prima marketingpapers from Marianne I got to design with. So why not use them for a christmascard. The blue color goes well with snowflakes and makes it a wintercard.
Vandaag een heel erg simpel kerstkaartje. ik had nog wat restjes papier liggen van het prima marketing papier wat ik van Marianne had gekregen om mee te designen. En wat sneeuwsterren erop gestempeld en dan is dat blauwe papier zeer geschikt om er een winterkaartje mee te maken.


Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, p.p; prima marketing zephyr, marianne design creatables sneeuwster, papertrey ink sentiment en sneeuwsterstempels, blauw knoopje, wit touwtje.

Reacties

Miranda V zei…
Simpel, maar toch leuk! Mooie blauwe kleur zeg.
Heel leuk geworden! Simpel kan ook heel mooi zijn! Ik vind het super leuk dat je weer meedoet!
Groetjes, Yvonne
Corry zei…
Hallo
het is een heel leuk kaartje, simpel kan ook heel mooi zijn
Trouwens je maakt hele mooie kaarten
Ik ben je gaan volgen.
Kom je ook even bij mij kijken , en ik zou het erg leuk vinden als je mij ook gaat volgen
Ggroetjes Sorry












Gerdine zei…
Simpel, maar stijlvol. Mooi kaartje!
Wilma zei…
Da's een leukerd!
Marjan zei…
Ik houd van eenvoud. Mooi is dit. En jij bent zeker op tijd klaar ben je kerstkaartjes dit jaar :)