pinterest 2

And some more cards inspired by pinterest.
I usually don't make a serie of cards but due to lack of time I made several cards with that adorable reindeer.
It's a perfect lift from the following card I found through pinterest.
En wederom wat kaartjes geinspireerd door kaarten die ik gepind heb.
Normaal gesproken maak ik geen serie dezelfde kaarten maar aangezien ik er snel nodig had was dit wel gemakkelijk.
Het is wel een complete lift van het onderstaande kaartje geworden.

The original card;
De oorspronkelijke kaart;


My take;
Mijn uitvoering;


 
Gebruikte materialen;
Cardstock; kraft en wit bazzill, p.p ; my mind's eye, spellbinder nestabilities, achtergrondstempel marianne design, hertje hero arts , boompje xenos, knoopje, beige/wit twine.

The following card is based upon a card from Sientje, she makes beautiful stamped cards.
Het volgende kaartje is gebaseerd op een kaartje van Sientje ze maakt werkelijk prachtige stempelkaartjes.

 
Gebruikte materialen;
Cardstock; cremekleurig bazzill, stempels achtergrond marianne design, sterren Wplus9 en sentiment papertrey ink, houten sterren xenos.

Reacties

Cornelie zei…
Mooi!!! Allebei! Sientje maakt zeker prachtige kaartjes!
Jij ook! haha!
Judith zei…
Je kaartjes zijn leuheuk!!!

Sientje maakt zeker ook inspirerende kaarten.
Marijke zei…
Ik vind je gelifte kaartje echt superrr, ga ik onthouden. Het gestempelde kaartje is erg mooi, knap ook.
Groetjes, marijke
Miranda V zei…
Super leuk, allebei!
corryskaart zei…
hoi anja
twee geweldig mooie kaarten en je gelifte is zo goed als hetzelfde,PRACHTIG!!
groetjes van corry
ALIX zei…
Heel erg leuk hoor, de originele èn de gelifte!
Gr Alix
Wilma zei…
Oooooh, die onderste is echt super mooi!!!!!
Enne, bedankt voor je kaartje!!!
Sientje zei…
Wauw wat leuk dat je een van mijn kaartjes hebt gelift. Ziet er super uit enne je eerste kaartjes ook! Zijn de truitjes gepaperpieced? Bij Mi CAS es Su CAS hebben we nu een paperpiecing challenge en deze kaartjes zijn er helemaal perfect voor en de prijs? die is supermooi.