Top 10 2011

Hello again I wish all my blogreaders a happy scrappy new year and I hope to share with you lots of creativity this year.
To start I don't gonna show you new work but I made a top 10 list from my work over the last year.
Had a hard time doing so because I've been pretty busy the last months mostly with cards but I also did some major layout scrapping and projects.
Anyway here is my top 10 for 2011.

Hallo iedereen. Ik hoop dat jullie oud en nieuw goed zijn doorgekomen en wens jullie alle goeds voor 2012. Hopelijk zal ik ook dit jaar weer veel inspiratie met jullie delen. Om dit jaar te beginnen laat ik jullie geen nieuw werk zien maar een top 10 van m'n favoriete werk van het afgelopen jaar. Viel nog niet mee om dat samen te stellen want ik ben flink bezig geweest heb ik gezien. De laatste maanden hoofdzakelijk met kaartjes maar toch ook de nodige layouts en projectjes. Hopelijk word komend jaar ook zo productief.
Hoe dan ook hier mijn top 10 van 2011.

My layout top 10;











My card and project top 10;










Reacties

Allereerst een fantastisch, creatief, gezond, gelukkig en ja ook productief 2012 toegewenst Anja!

Een mooi overzicht van je prachtige werk! Mag je stuk voor stuk trots op zijn!!!

Groetjes,
Margriet
Monique zei…
Anja wat een prachtig werk heb je het afgelopen jaar geleverd zeg.
Ik vind alles even mooi en heb geen favoriet.
Ik wil je wederom een fijn, goed, gezellig, rustig en vooral een creatief jaar toewensen en dat we elkaar maar wat vaker mogen zien.
Liefs Monique
Brendaxx zei…
Ja prachtige dingen maak jij Anja!! Complimenten!
Romy zei…
Wat een prachtige verzameling van creaties! Je layouts en kaarten/projecten zijn allemaal super. Daar mag je trots op zijn. Ik wens jullie een heerlijk 2012 toe! En ik denk dat ik samen met je andere volgers heel hard hoop dat 2012 ook zo'n productief jaar mag worden;) Dan kunnen wij weer zoveel genieten van je prachtige creaties!
dstandard zei…
Such beautiful work - love all your layouts and cards!
Dora zei…
wat is dit enorm leuk om zo voorbij te zien komen, erg mooi.
Leuk overzicht en ik zit weer te genieten!
Nadine zei…
Wat een gaaf overzicht! En wat een moois heb je gemaakt door het jaar heen. Dat wist ik natuurlijk wel, maar zo is het helemaal duidelijk!
cnelson zei…
Absolutely incredible work! You always leave me i awe! !