De bloghop winnaar

And now it's time to announce the bloghopwinner from my blog.....
I used Random.org to pick a winner and without further ado the winner is…
En nu is het tijd om de winnaar van de bloghop aan te kondigen ik heb random.org gebruikt om m'n winnaar te bepalen.
Dus taddaddaa.........




Congrats, Margriet! Email me your address and I will get the package in the mail to you.
Gefeliciteerd MARGRIET, Email me even je adresgegevens en ik zal zorgen dat het pakketje in je bus beland.

Thanks everybody it was great fun hope you enjoyed it too. I appreciate each and every comment you gave me thanks for your kindness.
Ik wil iedereen bedanken die een reactie heeft gegeven op onze bloghop, mijn kaartje, ik waardeer dit zeer. Ik hoop dat jullie het ook leuk hebben gevonden.

For the winner of the price from crea-uniek you have to go to the dutchcardloversblog.
Voor de winnaar van de prijs van crea-uniek moeten jullie naar het dutch card lovers blog.

Reacties

Halleluja! Ik heb gewonnen, wat leuk! En nog wel zo'n leuke prijs, helemaal mijn kleurtjes. Ik stuur je een mailtje.

Groetjes,
Margriet