Allesteltdag en twee kaartjes

Nog twee kaartjes om te laten zien deze heb ik gemaakt voor het CPS-blog;
De sketch;


En mijn uitwerking van de sketch;




En dit kaartje heb ik gemaakt van de sketch van Elske;

Mijn uitwerking;


En vandaag is het natuurlijk weer allesteltdag dus neem maar snel een kijkje HIER want er staan weer mooie lootjes bij.
De sketch was;

Mijn uitwerking;


Ben overigens de vorige allestelt vergeten hier te showen dus bij deze nog even
de sketch:


En mijn uitwerking;


Zo nu snel warm aankleden en het bos op wil nog wat prachtige sneeuwshots maken en de kids laten glijden dus tot morgen.


Reacties

Romy zei…
Wat een leuke lay-out. De foto's, waar Susanne overigens heel lief opstaat, komen erg mooi uit.

Ook je kaartjes zijn geweldig. Die kleurencombinatie is super.
Marianne zei…
Je hebt weer heel wat moois gemaakt!
Ik ben echt helemaal weg van je kaartjes, zo'n mooie kleurencombinatie! Welk papier heb je gebruikt als ik vragen mag?
Francien zei…
Jaaaahhaa...dat papier is prachtig...ik als blauw en bruin freak ben er helemaal weg van...je kaartjes zijn geweldig mooi geworden...prachtig gedaan alles!!!
groetjes Francien.
Monique zei…
Wat een prachtige kaartjes Anja. De bovenste is mijn favoriet.

Ook je lootjes zijn weer erg mooi. Die met Suzanne is zo cute!!
Lea L. zei…
Love that transparent accent on your CPS card...so pretty! Thanks for playing at CPS this past week!

~Lea