Weer wat scrapwerk

Heerlijk de kids hebben vakantie niets hoeft alles mag dus ze zijn lekker bezig en ik heb even wat tijd om te scrappen want dat is al een paar dagen niet meer gebeurd en dan krijg je van die rare ontwenningsverschijnselen.

Allereerst natuurlijk weer het 2sketches4you blog van deze week er stond weer een mooie sketch op van Kazan.


En hier mijn uitwerking;


Elske had vorige week woensdag ook weer een leuke sketch op het forum gezet;

En ook al zijn alle kerstkaartjes verstuurd we gaan gewoon nog even door dan hebben we alvast een voorraadje voor volgend jaar;


Uiteraard was er ook weer een leuke sketch op het CPS-blog dus ook deze gemaakt;


En hier mijn uitwerking;



Rest mij nog om de uitwerking van de sketch op het SA-forum te laten zien en dan ben ik weer bij.


Ben vanochtend nog even bij Manita in Venlo geweest bij special memories en daar kreeg ik weer een leuke gevulde pizzadoos mee naar huis dus ik hoef me komende dagen niet te vervelen. Er zal wel niet veel van scrappen komen want dat kan ik m'n huisgenoten niet aandoen moet toch iets anders op tafel toveren deze dagen dan spaghetti of boerenkool met worst.

Fijne dag gewenst.


Reacties

Je@net zei…
Leuk geworden Anja!!
Alvast fijne Kerstdagen gewenst en een happy scrappy New Year!!
Unknown zei…
Fabulous take on the 2s4y sketch ~ happy holidays!!
leuke kaarten heb je weer gemaakt leuke kerstboom vooral hahaha heerlijk he zo`n pizza
~amy~ zei…
GREAT cards...love your take on the CPS one :)
Linda Beeson zei…
Wow, you have been busy! You so rocked the sketches - Love what you did with the CPS sketch!
Leuke kaartjes Anja! Ook voor jou hele gezellige feestdagen en een gelukkig, gezond en creatief nieuwjaar toegewenst!
O man, wat maak jij toch altijd veel gave dingen zeg...die kaart voor 2S4Y is leuk, vooral dat schattige konijntje en Elske's schetsen zijn geweldig!!xxxWendy.
Unknown zei…
All such beautiful creations! I'm blown away by your 2S4U card, it is absolutely adorable!
Laura Davis zei…
Oh my gosh this card is sooo cute! I love everything about it!
Laura
Sonja zei…
Wat heb je weer leuke kaartjes en een LO gemaakt zeg! En dat kaartje met dat konijntje vind ik zooooo lief!
Wilma zei…
Dat konijntje vind ik zooo schattig!!!!
Unknown zei…
That bunny is precious! SO cute!
Frida zei…
Mooie kaarten en jouw kaart voor 2s4y vind ik echt heel mooi !
Vooral dat konijntje, zo schattig :)
Anoniem zei…
Geweldig weer zeg!!!!
Kijk mijn ogen weer uit....vind vooral je eerste kaart met dat konijntje zoooooo gaaf!!!

Groetjes Jacqueline
Ann zei…
Ohhhh, my, is your 2 Sketches card ever cute! Love your colors and adorable bunny! Great job with the sketch! :D
Anoniem zei…
Prachtige dingen weer Anja !! De kaart voor 2S4Y is super ! Zooo lief !!
Fijne dagen !!
Groetjes Berdien
je kaarten zien er weer top uit!
Romy zei…
Je kaartjes zien er weer super uit! Vooral de bovenste vind ik erg lief, met dat konijntje.

En ook je lay-out is prachtig mooi. Leuke foto's ook:)

Veel succes met scrapshoppen, maar dat zal wel lukken:) En prettige kerstdagen en een happy 2009.
Ingrid zei…
Wat een gave kaartjes en layout, Anja. Je kaartje voor 2S4Y is m'n favoriet. Erg gaaf!

Ik wens jou en je gezin prettige kerstdagen en alle goeds voor 2009!
Wat een super gave dingen heb je allemaal weer gemaakt zeg... geweldig!!!
Peet zei…
Dat ziet er allemaal super uit, Anja!!!

Fijne Kerstdagen!
cute christmas tree on the cps sketch!
Chimene zei…
Ziet er prachtig uit!!!!!!
Merry Christmas:)
Anoniem zei…
You creations are `beautiful` hope your enjoying your Christmas:)~X~
Meda zei…
Wow! That bunny is so cute! I also love the bright colors you chose for this challenge.
Anoniem zei…
Love all your cards......Happy Holidays...HUGS..SK :)
debby4000 zei…
Gorgeous creations, but especially love the first one with the cute bunny.