Card cj en prijsje

Op het SA-forum is Anita een card-cj gestart. We zijn met 18 dames en om de twee weken worden de kaartjes tot een maximaal formaat van 15x15 cm naar de volgende op de lijst verstuurd. Dus over 36 weken krijgen we 18 leuk bescrapte kaartjes terug die je dan in een eigengemaakt systeem/doosje/mapje of iets dergelijks opbergt. We zijn 1 juni van start gegaan en ik heb die van Anita al af. De onderwerpen zijn heel divers van speelgoed, kinderliedjes tot aan dromen.

Hier volgen foto's van mijn card-cj. Ik heb als onderwerp favoriete vervoermiddel gekozen.

Als de kaartjes terug zijn zal ik ze met de bind-it-all aan mekaar maken en ze krijgen dan een plekje in deze bus die ik nog wel moet bescrappen.










Ik zou het leuk vinden als iedereen die in m'n card-cj meewerkt even op het laatste kaartje z'n naam, datum en eventueel nog een persoonlijke noot schrijft.



En dit is mijn bijdrage aan het cj van Anita. Haar onderwerp is SNOEP.

Hoe kan het dan ook anders dat mijn bijdrage over Drop gaat.







Eveneens op het Sa-forum word iedere maand een bingo gehouden die gesponsort word door Michelle van scrapdelight. Afgelopen maand ben ik in de prijzen gevallen en dit is de prijs die ik vandaag in m'n brievenbus vond.


Michelle bedankt!!!!!!

Reacties

Monique zei…
Heel leuk die kart CJ. Doe trommel is ook leuk. Dacht eigenlijk al dat ie af was.Hihi.
Drop mmmm, maar chocolade M&M staan bij mij toch op nummer 1.
Nog gefeliciteerd met de bingo. leuk boekje hoor.
Wilma zei…
Heel mooi kaartje Anja!!! Leuke spulletjes heb je gekregen van Michelle trouwens!!
lijkt me super om in je cj te werke en gelukkig mag ik dat ook doen want ik doe dus ook mee aan dit cj ahhha. groetjes yvon
Nicky zei…
wat maak je mooie kaartjes!!! die van drop is om te smullen :-))
leuke prijs gewonnen!